piątek, 18 października 2013

Siemeczka!

Siemeczka!
Hej wiem że wczoraj nie pisałam ale wiecie miałam dyskoteke no i nie miałam czasu (Tańczyłam z pięcioma chłopcami :3 ) Przed chwilką padało ale już nie pada :D Zrobiłam jedną nową stylizacje!
Wytrzeszczac paczadełka
i PACZAC :
Stylizacja 2 swiaty
A jak tam u was?
Jutro dodam pozdrowienia! Więc w komentarzach piszcie swoje ksywki a ja was pozdrowię na blogu :) 
(kumpeli z klasy to już będą zapisane ;))
No więc dyskoteka była nawet, nawet :) Miałam zamiar dodac swoje zdjęcie ale chyba nie dodam :/ Nie chcę potem widziec komentarzy "Myślałem że jesteś ładna" "hahaha nie dodawaj już takich zdjęc" :(
Nikt nie jest taki jak np.



albo


Zapewne wy oglądając czyjeś zdjęcia wyglądacie tak:
Ja zazwyczaj na fajne zdjęcia paczam tak:

Moża nie tak ale mniej więcej xD
ha ha :) 
Papatki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz