piątek, 25 października 2013

Imaginy z gifami! (to nie częsc 2)

Cześc oto imaginy z gifami :) O Harrym i Taylor :)

OTo jak ta rozmowa wyglądała dla Harrego:

Harry: Hej Tay!
Taylor: oh Czesc














Tay: Wróciłeś do mnie?
(Harry w myślach)
Harry: Tak! Masz moją płytę The Beatels?
Tay: Nie! Nie miałeś nawet po co tutaj przychodzic! Jestem lepsza od ciebie!
Harry: Ale ja nic nie powiedziałem!
Tay: Tak... Ale coś głupiego sobie pomyślałeś!

Harry: Dobra...

Oto jak ta rozmowa wyglądała dla Taylor:



Harry: Heja Tay...
Tay: Hej...

Harry: :D


Tay: Słodko się uśmiechasz.

Harry: Wiesz...
Tay: Nie nie możemy do siebie wrucic...
Harry: Dlaczego?
Tay: A bo tak!


Jak to się działo naprawdę:

(Harry na koncercie (1D))

(Taylor na swoim koncercie)



Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz