niedziela, 13 października 2013

Chwilka o mnie :P

Hej.
Dzisiaj dam wam trochę o mnie, wiem że to nie interesuje połowę z was, więc jeżeli nie chcecie to pomińcie to :)
Właśnie skończyłam robic fryzurkę braciszkowi xD Najpierw chciałam mu postawic tak jak JB ale mi nie wychodziło... :( Potem robiłam irokeza ale dziwnie to wyglądało na jego włosach, więc zostawiłam mu normalnie, (grzywką na dół) Niestety już miał tak obklejone włosy żelem i pianką do włosów że nie dało się nic z tym zrobic haha. No dobra wracając do tematu, Nie wiem jak wy ale ja mam jutro wolne!!! :3 Oczywiście z okazji dnia nauczyciela. W sumie bardzo się cieszę, ale co ja będę robic? Kurczę przypomniałam sobie że mam wymyślec z Kamilą i Anią (Moje BBF, (Ja to Sabina)) układ na "Fakultety" z tańca, mam super kroki ale nie wim czy im się spodoba :( Mam też piosenkę :D Ale też nie wiem czy im się spodoba :

No to tyle :*
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz