niedziela, 13 października 2013

Justin Bieber :*

JUSTIN BIEBER
To jest MOJA miłośc!
Ohh... Te jego oczy!
Słyzeliście piosenkę 

Albo może

Koffam je!
Jeżeli nie słyszeliście zaraz wam je dam!




Kocham Justina a gdy słyszę Hejty o Justinie to mam ochotę zrobic tej osobie krzywdę, znam parę osób które NIE lubią Justina ale nie mają nic do niego. I takie osoby cenię, to że kogoś się nie lubi to nie zmusza cię żeby się tą osobę obrażało, a jeżeli już to trzymaj to dla siebie. Mam taka "kumpelkę" która przy każdej okazji Hejtuje Justina i One Di, bo ona woli Big Time Rush, (Moja opinia BTR: Nie są źli ale to nie są gwiazdy z prawdziwego zdarzenia jedyna piosenka która mi się podoba to "Windows down" mają fajny serial ale troszkę "sztuczny") 

Justin I LOVE YOU
GoodBye Guys :**

1 komentarz:

  1. ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ ! Ja nie mam nic do Justina , wręcz przeciwnie bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń