sobota, 19 października 2013

Fakty o Justinie!

Czesc i Czołem!
Dzisiaj dodam Fakty o Justinie ponieważ poprosiła mnie jedna z was (piszcie w komentarzach!)

 Jego mama nazywa się Pattie.
 Jego tato nazywa się Jeremy.
Tata Justina gra na gitarze, a mama śpiewa.
 Jego babcia była dobrą pianistką.
 Jego tato ponownie się ożenił.
Justin chce kupić mamie dom, kiedy zarobi 1,000,000 $.
Zaczął randkować, kiedy miał 13 lat.
 Pocałował się po raz pierwszy w wieku 13 lat.
Lubi sok pomarańczowy :)
Jego ulubione kolory to niebieski i fioletowy.
Jego ulubioną potrawą jest spaghetti. (Moją też :D)
Mówi płynnie po francusku.
Ma klaustrofobię. (Ja też)
Jego szczęśliwy numer to 6.
 Jego ulubiona muzyka to R&B, pop i rap.
Jego ulubieni piosenkarze to Usher, Michael Jackson, Boysllmen, Stevie Wonder i Eminem.
Jego sławną sympatią jest Beyonce.
 Jest leworęczny.
24. Ma młodszą siostrzyczkę Jazmine i braciszka Jaxona.
:)Potrafi grać na trąbce, fortepianie, gitarze i perkusji.
Kiedyś chodził z Caitlin Beadles (siostrą Christiana), po raz pierwszy spotkali się w kościele.
Jego rozmiar buta to 41 (7,5).
 Przynał, że jego najbardziej żenujący moment to ten, kiedy złamał nogę na koncercie.
Dorastał w Kanadzie (Ontario).
 Lubi grać w piłkę nożną.
 Jego ulubionym słowem jest Swag
 Lubi tacos.
Jego ulubionym owocem jest jabłko.
 Lubi niebieskie i brązowe oczy.


(Te super Fakty znalazłam na pewnym blogu)

Pa

2 komentarze:

  1. Super !!!! Chce więcej ,teraz zrób o Selenie Gomez !!! Pliska !!! ILYSM ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. HEyyyy !! ♥ ♥ :D fajny blooog !! <3 i ogólnie fajnie :D aa i super notkaaa ♥ ♥ ♥ ♥ kochaaam JB ! ♥ ~~Kiki~~

    OdpowiedzUsuń